کتاب مرجع WorldCat

download pdf Neurodegeneration, دانلود Neurodegeneration,Anthony H V Schapira; Zbigniew K Wszolek; Ted Murray Dawson; N W Wood, کتاب های Anthony H V Schapira; Zbigniew K Wszolek; Ted Murray Dawson; N W Wood,Chichester, West Sussex ; Hoboken, NJ : John Wiley & Sons Inc., 2017., لیست کتاب های Chichester, West Sussex ; Hoboken, NJ : John Wiley & Sons Inc., 2017.,WorldCat, کتاب های WorldCat

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز Internet The definitive book of branding / دانلود فایل

مشخصات کلی The definitive book of branding

نویسنده کتاب (Author):

Kartikeya Kompellaدرخواست کتاب اورجینال

انتشارات (Publisher):

Los Angeles : SAGE, 2014.خرید و فروش فایل

ویرایش و نوع فایل (Edition/Format):

 eBook : English فروش فایل تخصصی

منبع (Database):

WorldCatدانلود کتاب اصلی

موضوع (Subject):

Branding (Marketing)       Globalization — Economic aspects.      

اضافی فرمت فیزیکی:(DLC) 2014012534

موضوع:Internet resource

نوع منبع:Internet Resource, Computer File

تمام نویسندگان / همکاران: Kartikeya Kompella Find more information about: Kartikeya Kompella

شناسه شابک ISBN:9789351501046 9351501043

شناسه OCLC:979272163

جزئیات Description:1 online resource (xx, 408 pages ): illustrations.

فهرست محتوا:Foreword / Keith Weed —
Preface. —
Section 1: Building blocks. 1. The essence of positioning / Al Ries —
2. Creating meaningful brands : how brands evolve from labels on products to icons of meaning / Mark Batey. —
Section 2: From niche to mainstream. 3. The power of words and stories / John Simmons —
4. All together now : the new and vital strategy of “community” / Douglas Atkin —
5. What it really means to be a challenger in today’s world / Adam Morgan —
6. Building brand authenticity / Michael B. Beverland —
7. The most important brand question : how does it make them feel? / Daryl Travis —
8. Brands and innovation / Jean-Noël Kapferer —
9. Branding with a cause / Kartikeya Kompella. —
Section 3: Branding beyond marketing. 10. Living the brand / Nicholas Ind —
11. Employer brand management / Richard Mosley —
12. Global branding : strategy, creativity, and leadership / Sicco van Gelder —
13. Brand valuation : identifying and measuring the economic value creation of brands / Jan Lindemann. —
Section 4: Together we stand. 14. Co-branding / Tom Blackett —
15. The guide to co-creation / Clare Fuller and Arunima Kapoor. —
Section 5: Building brands on belief. 16. What Chatterjee said : designing brands from the inside out / Patrick Hanlon —
17. Passion brands: the extraordinary power of brand belief / Helen Edwards and Derek Day —
18. Lovemarks in the age of now / Kevin Roberts.

مسئوليت Responsibility:edited by Kartikeya Kompella.


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار